MH hat geschrieben:Dass das stumpf wirkt ist kein Wunder - fahr mal MKW ohne zu Driften XD
SybotLV5 hat geschrieben:Ich musste da sofort an Moped Mayhem aus Mario Party 8 denken
SybotLV5 hat geschrieben:Und hier noch einer der gnadenlos am Drift Feature scheitert: http://www.youtube.com/watch?v=FckOYvp-xMs
Es scheint 'ne Art Boost danach zu geben.
★hξπί★ hat geschrieben:Ich glaube ich werd mir das auch gleich mal rum Release kaufen, sieht echt ganz nett aus.
Vielleicht ein bisschen zu schnell mit dem driften aber wir werden sehen
SybotLV5 hat geschrieben:Und hier noch einer der gnadenlos am Drift Feature scheitert: http://www.youtube.com/watch?v=FckOYvp-xMs
Chraizy hat geschrieben:Aber sagt mal... kann es sein, dass ich mich verhört hab, oder kommt da wirklich kurzzeitig Banjo Kazooie Musik vor??
Vehicles are separated into four different categories: racing, off-road, bike and hovercraft. As the terrain on the tracks will vary, vehicles can be either assisted or hindered by the surfaces they drive upon. For example, racing-type vehicles perform best on hard surfaces such as wood or concrete, but are hampered by soft terrain such as mud, sand or snow. The opposite is true for off-road type vehicles. Hovercraft are not affected by any terrain and are able to perform multiple boosts after a jump, but they are unable to drift and have low acceleration. All of the vehicles also have their own specific engine sounds. By playing through the game, players can earn Sega Miles that can be spent in the in-game shop to unlock additional content such as characters, tracks, art and songs.
As the terrain on the tracks will vary, vehicles can be either assisted or hindered by the surfaces they drive upon.
Roy03 hat geschrieben:[...] auch wenn ich das Gefühl hab dass das Spiel noch mehr als MKW nen Gemetzel wird
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